Wyślij na komórkę

najlepsze miejsce na przemyślenia !

do spędzania czasu z najlepszym przyjacielem!

do bycia najlepsza wersja siebie ! 

piszę już tyle lat tutaj , i zawsze pisze to samo o Gdyni. 

to znak ,że to idealne miejsce .

polecam kazdemu Gdynie , czy to na wakacje czy na studia.

Czy jesli ktos chce zaczac nowe zycie gdzies .

Najpiekniejsze miejsce z historia. 

Link do wpisu:

Komentarze

pogmatwane
3 miesiące temu

oj tak, Trójmiasto jest piękne!

pogmatwane: oj tak, Trójmiasto jest piękne!

odpowiedz

Reklama
3 miesiące temu

Dodaj komentarz

Użytkownik katy chce wiedzieć kto komentuje. Żeby zostawić komentarz zaloguj się lub załóż konto zupełnie za darmo!

Poleć to zdjęcie znajomym

  :: najlepsze miejsce na przemyślenia !
do spędzania czasu z najlepszym przyjacielem!
do bycia najleps

Podaj swój adres e-mail

Podaj adresy e-mail znajomych

Napisz wiadomość

Przepisz kod z obrazka:

 

 

Moje ostatnie wpisy

  •   :: kiedyś bedzie normalnie
ale to nie ten czas
i nie to miejsce
 

    3 dni temu

  •   :: Bardzo często w zwykłej codzienności możesz dostrzec czy komuś na Tobie naprawdę zalleży i czy to ws

    8 dni temu

  •   :: Moja ulubiona farmaceutka <3&nbsp;
czas ogarnac zn&oacute;w jakies wyjście.
ale w sobote

    12 dni temu

  •   :: w poniedziałek przytule mojego ziomka !
zaraz na nocke eh nie chce mi sie wiec mozliwe ze bedzie dob

    15 dni temu

  •   :: uśmiech ? u mnie zawsze jest na pierwszym miejscu.&nbsp;
i czern , tak czern także.
jej nie moze

    16 dni temu

  •   :: dzisiaj odeszło moje małe maleństwo. był ze mną od śmierci dziadka . przez ponad 2.5 roku wracałam d

    21 dni temu


Albumy

Aby wykonać akcję musisz się zalogować.

Jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się.

Aby wykonać akcję musisz się zalogować.

Jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się.

Znajomi

You should go and love yourself.

62.

#365

niektórzy są z jedną osobą całe życie, a inni całe życie czekają na taką osobę.

Pozostałe (16)

Ostatnie komentarze

Otrzymane|Napisane

Ostatnio odwiedzili