Wyślij na komórkę

lofki. ponętne usta . mam rane jak Jezus. pis yoł ale bania.. było fajnie z rana było. posiedziałam sobie w domu i  poszłam na lodowisko , Patryk na mnie poczekał i poszłam z Nim :) spotkałam moją miłość czyt. Kamila Błaszczyk <3 i nie wierze stoi sie na środku zapoda sie jedną nute i idziesz w tany bo wiesz ze mozesz :) spotkałam Cysia trochę mi humor poprawil ale po jednym sms .. gdzieś ten humor sobie spierdolił.. posiedziałam troche długo na lodo , bo musialam sie wyrzyć. jednak spotkania Ciure , Fryte i dołaczenie do tego PIjorka było cudownym miksem.. ale i tak najbardziej na świecie czekam na mohito .. tany wieczne tany. mam nadzieje ze pójdzie Kama bo nie wyrobie chyba.. chce chyba juz poniedziałek. i przytulenia się do Igora mimo wszystko. jedno mnie martwi , chciałam zapomniec a jednak nie wyszło.. i jeden Typ młodszy przypomina Ci o kimś co nie powinno wgl miec miejsca. przypominaja mi sie wszystkie te miesiące . chwile , pocałunki , przytulenia , rozmowy.. a teraz nie moge Ci powiedziec tych dwóch słów..  ale zycze szczescia z  Nią , niech Ci się ułozy , bo mimo wszystko zaslugujesz na to bardziej niz ja .. kocham Cię , i teraz ide ogarniac co wgl chce zrobić jak wróce ponownie nad morze .. głubię się w tłumie łez no to Stoch na wieczór , chce wakacje prosze juz skoncz , odejdz i nie wracaj prosze .. chce odpoczac znów sama bez nikogo .. ide siema znów tęsknota ? nie ta jebana świadomość ,ze to ja mogłam być..

poniedziałek prosze ..

 

Link do wpisu:

Komentarze

olaaaaaa155
108 miesięcy temu

Fajna ;*

olaaaaaa155: Fajna ;*

odpowiedz

Reklama
108 miesięcy temu

olaaaaaa155
108 miesięcy temu

Boska ♥

olaaaaaa155: Boska ♥

odpowiedz

Dodaj komentarz

Użytkownik katy chce wiedzieć kto komentuje. Żeby zostawić komentarz zaloguj się lub załóż konto zupełnie za darmo!

Poleć to zdjęcie znajomym

  :: lofki. ponętne usta . mam rane jak Jezus. pis yoł ale bania.. było fajnie z rana było. posiedzia

Podaj swój adres e-mail

Podaj adresy e-mail znajomych

Napisz wiadomość

Przepisz kod z obrazka:

 

 

Moje ostatnie wpisy

  •   :: Pamietam kiedy zatracalam się w alkoholu i imprezach. Była to ucieczka od odpowiedzialności i relacj

    3 dni temu

  •   :: Ten człowiek miał urodziny, jednak przez brak czasu nie udało mi się wstawić paru sł&oacute;w. k

    2 miesiące temu

  •   :: to były nasze poczatki, pożegnałam Cię 3 dni temu. Nie byłaś krolikiem, byłaś moim przyjacielem i cz

    3 miesiące temu

  •   :: mam człowieka, kt&oacute;ry od kilku miesiecy wprowadza w moje zycie chaos - kt&oacute;ry od

    4 miesiące temu

  •   :: A kiedy dopada Cię chwila słabości , myslisz o jednym człowieku.
O pewnych sytuacjach , o pewnych sł

    15 miesięcy temu

  •   :: czas isc do przodu.

    16 miesięcy temu


Albumy

Aby wykonać akcję musisz się zalogować.

Jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się.

Aby wykonać akcję musisz się zalogować.

Jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się.

Znajomi

You should go and love yourself.

62.

#365

niektórzy są z jedną osobą całe życie, a inni całe życie czekają na taką osobę.

Pozostałe (16)

Ostatnie komentarze

Otrzymane|Napisane

Ostatnio odwiedzili